۲ پاسخ

من فقط این ماه اخری رو میخورم
قند ناشتا ۹۰ و دوساعته ( با صبحانه ی مربا و خامه) ۱۱۳
که نسبتا هم قندم خوب بود فقط برای جلوگیری از زایمان زودرس دکتر غدد گفتش ماه اخر رو بخورم

قندم۱۰۴بود

سوال های مرتبط