خانما کیا دیابت بارداری گرفتن عدد ناشتا چند بوده ؟ چجوری کنترلش کردید

۱ پاسخ

با رژیم درست میشه فقط دکتر رژیم برو من ناشتام خوب بود اما یک ساعتم دوساعتم وحشتناک بالا با سه هفته رژیم اوکی شده

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری ۱ ماهگی
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری