بله بعد واکسن دو میدی فقط نباید یهو تغییر به دو بدی باید مثلا اگر ۶وعدهدشیرخشک میدی روز اول پنج تا یک یه دونه دو،روز بعد چهارتا یک دو وعده دو ،همینجور ادامه بدی تا کلا دو بشه اینجوری عادت میکنه به دو
آره.
من پسرم رو دکتر بردم طبق وزن گفت شماره 2، شروع کن.
این درست هست که شماره شیر طبق وزن باید باشه نه سن؟
دکتر خیلی خوبی هم بود و با تجربه. گفت شیر براساس وزن نوزاد هست وقتی وزنی بالاتر هست باید شیر قوی تری بدی. چون طبق نیاز نوزاد باید باشه که وزن نوزاد نیازش رو تعیین میکنه . صحت این مطلب رو نمیدونم اما چیزی بود که دکتر مجربی این رو گفت
اره از بعد واکسن شروع کن دو بده
۶ماه تمام بشه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.