من ۴تا اورژانسی خوردم پسرم الان رو پام داره میخوابه
سالی یبار تاثیرمیذاره زیاد بخوری تاثیرنمیکنه
نه عزیزم صد در صد نیست من نیلارو با قرص دارم
همکار من با دوتا قرص اورژانسی حامله شده بود الان پسرش هشت ماهشه
آره پریود میشی ولی خیلی سیستم بدن بهم میخوره
آره واقعا 😅😅
خطا خییلی کم داشته
اره ۹۹ درصد اثر میکنه
من از قرص اورژانسی الان ۶ هفتمع
نمدونم والا منم دیشب یکی انداختم بالا😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.