بچه ها خیلی سر دلم میسوزه چیکار کنم

۷ پاسخ

منم خیلی شدیده اسید معدم زده بالا 😭 همش بالا میارم

منم همینطورم معدم خیلی اذیت میکنه رفتم دکتر بهم فاموتیدین داد قبل غذا میخورم بهتر شدم

منم الان تو همین حالتم. تحمل میکنم. اما دکتر فاموتیدین داده بهم

شربت لاکسی ژل هم من میخوردم

واااییی منم سر دلم انگار اتیش روشن کردن غذا میخورم اینجوری میسوزه نمیخورم درد میکنه بخاطر گرسنگی نمیدونم چیکار کنم همش مجبورم تحمل کنم

ی قاشق کوچولو آلومینیوم ام جی بخور
ب داروخونه بگو واسه چی

قرص بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیستم بارداری
مامان گندم❤️ مامان گندم❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری