۲ پاسخ

فقط شربت الومینیوم ساده
آب رو آتیشه بخدا
فوق تخصص برام تجویز کرده
همه باردارا استفاده میکنن
من سر قبلی دو شیشه خوردم
الانم یدونه خریدم نصف شده
همونجا معده اروم میشه ضداسیده
طعمشم خوبه

منم معدم خیلی اذیت میکنهه😭😭

سوال های مرتبط

مامان جوجه من🐣💙 مامان جوجه من🐣💙 هفته بیستم بارداری