بچها معده شمام اذیت میکنه؟؟
مال من خیلی میسوزه😩😩😩

۳ پاسخ

منظورت از سوزش چیه ؟ اگه اسید معده داری بعد هر وعده غذایی یه قاشق شربت آدی ژل بخور عالیه معدتم سبک می‌کنه

عزیزم خیار آدامس نعنایی بخور

منم اوایل اینطوری بودم تو گهواره دیده بودم خیار و سیب خوبه ،که من خیار میخوردم خوب میشد

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🧸🍼🐣 مامان نیهان🩷🧸🍼🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری