۹ پاسخ

خیلی خوبه که میخوای چیکار کنی دیگه ها

قدش خیلی خوبه بچه من ۷۶ بود

عزیزم منطورت ۷۸؟ ک میگی قدش کوتاه؟۸۷ ک خیلی قد بلند ماشالله

قدش که عالیه وزنش هم بر اساس وزن تولد باید بسنجی دیگه

شنیدم نخود خوبه برا قد

جدا به خدا یه ذره حالم خوب شد بهداشت میگفت باید اسمش رو رد کنیم برای سو تغذیه ای ها

خوبه که قد و وزنش

وزنش هم هیچی قدش پسر بزرگم ۶ ماهش بود ۹۶۰۰ بود وزنش قدش هم بلند

سلام خیلی خوبه

سوال های مرتبط