۳ پاسخ

خیلی خوبه ولی خیلی دیرنوبت میده

من یک جلسه بردم. برای لاغری که دارو دادن خیلی خوب بود ولی دیگه نتونستم نوبت بگیرم ببرم

من بردم خوبه

سوال های مرتبط