۳ پاسخ

شربت زینک برای رفلاکس اصلا خوب نیست

عزیزم شما ک میگی دخترت ریفلاکس داره پس چرا الکی شربت میخوای بهش بدی

من این شربت استفاده نکردم برای دخترت میخوای؟

سوال های مرتبط

مامان همتاوداداشش مامان همتاوداداشش ۵ سالگی
مامان گل پسرا ♥️ مامان گل پسرا ♥️ ۴ سالگی
مامان دوقلو داداش مامان دوقلو داداش ۳ سالگی