۳۷ پاسخ

برپایه هر چی که باشه اگر قصد بارداری دارید نزنید چون من از دکتر خودم پرسیدم گفت نباید بزنی

نه نزن عزیزم من سه ماه ازش استفاده کردم باردار نشدم ماه اخر استفاده نکردم باردار شدم نزن

دقیقا یادداشت امروز گهواره همین بود.

تصویر

برپایه ابم از بین میبره چون اب به اسپرم بخوره میمیره

این فک کنم خوب باشه

تصویر

حرکت اسپرم و کند و ضعیف میکنه

نه ربطی نداره

شنیدم اسپرم ضعیف میکنخ

اقدام يعني چطوري

محلول در آب باشه هیچ موردی نداره من از دکترم پرسیدم گف اوکیه

من ماه اولی که بدون ژل اقدام کردم گرفت

تو اقدام نباید ژل استفاده کنی

بله میگن موقعه رابطع استفاده نشه بهترع

اگه قبلش اسپری تاخیری یا پماد زایلاپی استفاده کنن چی

نه دکتر من گفته بود ژل لوبریکانت استفاده کنم من مدام استفاده میکردیم

اين يعني چيه

تصویر

بله صد درصد

بله

نباید استفاده بشه تو اقدام

من دکترم گفت هیچی نزن اصلا

بله باعث از بین رفتن اسپرم ها میشه

اره عزیزم
آب دهان، ژل اینا خوب نیست
سرعتش رو کمتر میکنه
سعی کنید با معاشقه خیس کنید

اره
اسپری اب بزار بغل دستت بهتره

نه عزیزم

من یکم روغن بادام استفاده میکنم
یعنی اونم مانع حرکت اسپرم و باردا ری میشه؟

برا بارداری میگن هیچی استفاده نشه فقط ترشحات خود واژن

اکه می‌زنی خیلی کم بزن

اره نباید استفاده بشه. کلا واسه اقدام هیچی نباید استفاده کنی

آره نباید استفاده کنی

اسپرمو میکشه

صد در صدی نیس

بله عزیزم

دکترم گفت آره

بر پایه آب باشه میگن مشکلی نداره

ممکنه

روش مینویسه بر پایه اب یا روغن

اگر بر پایه آب باشه خیر

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان آینده .. مامان آینده .. قصد بارداری