سلام رفتم سونو گفتن NT4 بنظرشما چکار کنم نگرانم

۴ پاسخ

عزیزم من ۳/۵بود هم سلفری دادم هم آمینو جفتش خداروشکر خوب بود واسه شما هم خوبه خیالت راحت

سلفری بده

نگران نباش گلم.نهایت دکترت میگه برو سلفری بده حالا بذا جواب ازمایشتم بیاد بعد دکتر میگه چیکلر کن.اکثر سلفری ها هم سالمن استرس نداشته باش

4 خیلیه که عزیزم نگفت برو آزمایشی جایی؟ سلفری بده ان شاالله که چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری