عادیه من هرروز باید پرتقال انار با نمک بخورم
نمک زیاد نخور
من س چهارماه اول بارداریم هرشب اب پزتقال خنکککک میخوردممم وای چ حالی میداد یادش بخیر
منم کیوی با نمک میخورم خیلی میچسبه
اوه تا دلت بخاد خوردم 😂من همیچیو با نمک میخوردم یدفعه فشارم رفته روی ۱۴حالم بد شد دیگه نمیخورم زیاد نمک
کلا از هم اول بارداریم ویار پرتقال دارم هنوز اونجا پاییز نبود نیومده بود پرتقالا😂...
هرروزم باشه میخورم
با تصورش منم ب هوس انداختی 😂😂
بخور خیلی حال میده
وای منم همسن بارداری شما بودم خعلیییی میخوردم
من خوردم
منم با نمک دوست دارم اگه ترشه😂
بخور خیلی خوشمزه است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.