یهویی دلم خواست پرتقال با نمک بخورم عادیه کیا مثل منن؟

۱۲ پاسخ

عادیه من هرروز باید پرتقال انار با نمک بخورم

نمک زیاد نخور

من س چهارماه اول بارداریم هرشب اب پزتقال خنکککک میخوردممم وای چ حالی میداد یادش بخیر

منم کیوی با نمک میخورم خیلی میچسبه

اوه تا دلت بخاد خوردم 😂من همیچیو با نمک میخوردم یدفعه فشارم رفته روی ۱۴حالم بد شد دیگه نمیخورم زیاد نمک

کلا از هم اول بارداریم ویار پرتقال دارم هنوز اونجا پاییز نبود نیومده بود پرتقالا😂...
هرروزم باشه میخورم

با تصورش منم ب هوس انداختی 😂😂

بخور خیلی حال میده

وای منم همسن بارداری شما بودم خعلیییی میخوردم

من خوردم

منم با نمک دوست دارم اگه ترشه😂

بخور خیلی خوشمزه است

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقامحمد💙 مامان آقامحمد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیلین و نی‌نی💙 مامان آیلین و نی‌نی💙 هفته سی‌ونهم بارداری