۱۶ پاسخ

چقدر ناشکرید

نسبت ب قد و وزن تولدش عالیه ک نگران نباش

میگن بچه هایی که طبعشون گرمه هیچ ماده غذایی رو رشدشون اثر نداره شاید پسر شما هم طبعش گرمه باید درمان شن منم پسرم رشد قدی خوبی نداره تو 18ماهگی 83بود من سعی میکنم همه چیزایی که واسه قد خوبه بهش بدم اما انکار تاثیری نداره خودمم قدم نرماله همسرمم بلند نیس اما خوبه اما خانوادگی در کل کوتاه نیستیم

خودت یا شوهرت قد بلندین؟

خوبه که عزیزم رشدش نگران نباش

شما چی میدین به بچه هاتون ک قدشون بلند میشهههههه

ناراحتی نداره گلم، ببری دکتر یه شربت تقویتی میده مخصوص قد، برا بچه هایی ک استپ قد دارن

بچه منم همینه ۹ کیلو ۱۸ ماهگی قدش ۸۰ .موقع تولد وزنش هم ۲کیلو ۶۰۰ قدش ۴۷ .

خودت و همسرت مگه درشت و هیکلی هستین؟؟
منم و همسرم عضلانی هستیم بچمون عین خودمون اصلا چاق نیست

بد نیس که الکی چرا تو مخی برا خودت درست میکنی
خداروشکرکن سالمه حالا ۵ سانت کمو زیاد مهم نیس ک

افسرده نباش
پسر منم قد ۸۰ وزن ۹ کیلو ۷۰۰ غصه نداره سالم باشن گلم

نسبت به وزن تولد خوبه که

وزنش یکم کم هست
قدش اوکی هس
بچه منم همی بود 2 سانت بیشتر بود

سلام عزیزم غصه نخور تنها نیستی ،،،،
بچه منم 18ماهگی وزنش 9700 بود با قد 84

وزن تولدش2800 با قد 48

دختر منم قدش ۸۰ وزنش ۹۷۰۰
تولدش۲۸۰۰ بود قدش۴۸

دختر منم قدش 80
ورن 10
خوب رشد کردن
افسرده چرااااااااا

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری