۱۳ پاسخ

من ک 🥲 🥲 مای بی بی میبندم دنیا دوروزه ولش هرچقد خرج نکنیم تهش باید بمیریم

پوشک داعمی چجوریه؟
یعنی مثل کهنه باید شسته بشه؟

من روزا ک خونه خودم کهنه میکنم فقط خونه کسی وبیرون مای بیبی میبندم ..هرچی هم باشه باید مرداروهم درک کنیم ت این شرایط افتصادی

چقد وضعیتمون رو به پیشرفته
بعد۱۰ سال بچه بیار پوشک گرون میشه
مگه چه گناهی کردیم

نه بدم میاد

ن بابا اون زمان قدیم بود کهنه میشستن . واس ک نگه داریم دنیا دو روزه بابا

من شورت اموزشی دارم بدنش سرخ شده بود میشستم چرب میکردم پوشک نمیکردم چیز خیلی خوبی بود چون کوچیکه قشنگ نگه میداشت چون این شورتا برا بچه بالا دوساله که از پوشک میگیرن ولی تند تند نگاه میکردم عوض میکردم

کوکومی قیمتش هنوز ۳۰۰هست بخر

منم کهنه میزارم البته قبلش هم‌میزاشتم دیگه دیارا قرمز نمیشه ولی الان فقط شب پوشک میکنم بقیه روز کهنه آخر شب هم همه رو ميندازم مینی واش میشوره

من دارم واسه فروش ۳۰عدد۴۰۰...مارک بارلی مرسی

برای خونه می‌خوام بخرم که پوشک واسه شب باشه و بیرون که میرم

دائمی چجوریه ؟

منم بهش فکر میکنم
میگم بگیرم فوقش می‌شورم دیگه
برا بیرون از اینا ببندیم

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه🌻💛 مامان فاطمه🌻💛 ۱۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی