مامانا
کی میتونه ج این آزمایش بگه
ممنون میشم

۳ پاسخ

نترس چیزی نیست یه جای بدنش عفونت داره بخاطر اون زیاد نشون داده قبل آزمایش سرما نخورده بود از اونم میشه

همه چی طبیعی عزیزم فقط گلبول سفیدش مقدار خیلی کم زیاده اونم به دکتر نشون بده

آزمایش چی هست

سوال های مرتبط