۳ پاسخ

سیتریزین خوب نیست این سن گمونم...اسپری سدیم کلراید فقط

برا ابریزش سیتریزین نده اسپری سدیم کلراید بزن براش بهتر میشه

فک یک ونیم سیسی باید بدی

سوال های مرتبط