بزار تابستون که هوا گرمه الان هی بشوری برا پاهاش خوب نیس
من گفتم بزارم هوا گرم بشه بعد از پوشک بگیرم ولی از الان استرس دارم هی امروز وفردا میکنم
سلام خوبی دوروز ک فرصته کمیه اصلا عجله نکن و بهش فشار نیار دعواهم نکن براش اسباب بازی ببر ک اب بازی کنه پارچ و لیوان پلاستیکی مجبور میشه بشینه و جیش کنه عادت میکنه ... برا گفتنش فعلا زود تا بباد فرمان از مغز بگیره طول میکشه فقط تلاش کن صبوری کن عصبی نشو دعواشم نکن بعد هر خطا ... براش نقاشی ترک پوشک بکش هر شخصیتی ک دوست داره . کلیپ بزار ببینه بعد هر جیش تو دستشویی تشویقس کن جایزه بده و صبوری کن تا خودش بگه اما بهش از الان بگو مامان هرموقع حس کردی جیش داری بهم بگو .. هیم یاداوری نکن روزی سه چهار بار کافیه
چی برا پاهاش ضرر دارع؟؟؟من هر روز دارم میشورمش نشسته هم دستشویی میکنه
۲روز که کمه باید صبر داشته باشی اولش خودت ببر تا کم کم عادت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.