برای رفلاکس بچه هاتون چه دارویی میدین

۳ پاسخ

من شیر خشک مخصوص رفلاکس میدم و کیدیزول
خدایی خوبه من که راضی ام

اس امپرازول که بهترکرده حال بچمو

کیدیزول

سوال های مرتبط

مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی