۵ پاسخ

جای کش میمونه رو پاهاش یعنی تنگه

13 ماھہ 7 زیاد بزرگ نیس چند کیلوعہ ؟

عزیزم چرا 8؟

من هنوز ۴میزنم چجوری بفهمم تنگشه؟؟ اون چسب رو تا کجا باید اورد چون من یکم چسب رو عقب ترمیزنم و خوبشه

۷ آخرشه دیگه منم ۶ استفاده میکنم کم کم داره تنگ میشه
چن کیلوعه پسرتون

سوال های مرتبط

مامان 💖دلوین💖 مامان 💖دلوین💖 ۱۸ ماهگی
مامان آرام مامان آرام ۱۷ ماهگی
مامان 🤱🏻خوشگل‌خانوم مامان 🤱🏻خوشگل‌خانوم ۱۵ ماهگی