۱۰ پاسخ

هانیز بده یه بویی داره سایزشم بزرگه چسباشم ضعیفه
قیمتشم یکیه با مایبیبی
من از اول مایبیبی استفاده میکنم عالیه فقط یه بار مجبوری مایبیبی گیرم نیومد هانیز گرفتم واقعا خوب نبود

وای هانیز عالیه از همه نظر قواره شم بزرگه نسبت به مای بیبی

هانیز عالیه

هانیرگلم

پنج هانیز از پنج مایبیبی خیلی بزرگتره احتما هانیز ۴ مثل ۵ مایبیبیه

هانیز خیلی بهتره و قیمت ها هم یکی هست بنظرم هانیر راحت تره

هانیز خیلییییی بده

هانیز از مولفیکس و مای بی بی ارزون تره
جعبه ایی ۵۰۰ افتاد رومون
در صورتیک مولفیکس و مای بی‌بی ۷۰۰ ایناس جعبه ایی

همون ۵ میشه
هانیز کمی دراز تره

مای بیبی پنح شورتی شده 913

سوال های مرتبط