خانما پسرم تب ذاره ایپوبروفن بدم؟؟

۵ پاسخ

نه استامینوفن

دکتراطفال بهم گفت بروفن آخرین مرحله باید داده بشه اگه پاشویه واستامینوفن وشیاف اثرنکرد،برای بچه هاخوب نیست

اره بده اگه پایین نمیاد

اول پاراکید بعد استامینوفن بعد شیاف آخر بروفن.. باید ببینی بچه ت به چی جواب میده و تبش چنده. اگه بالای ۳۸ و نیمه و بع هیچکدوم جواب نداده بروفن نصف وزنش بده

پاراکید بده

سوال های مرتبط