۳ پاسخ

شام یچیز سبک بخور،یا سیب زمینی و تخم مرغ ابپز که دیر هضم میشه گرسنت نشه
۸تا۱۰ساعت ناشتا باش ولی اب میتونی بخوری
اگه ازمایشت پودریه سعی کن بعد خوردنش تحرک نداشته باشی و یجای خنک بشینی یا دراز بکشی حالت بدنشه

به نام خدا هیچی. ۸تا۱۰ساعت ناشتا

هیچ ۱۲شب ب بعد چیزی نخور ناشتا باشی فقط

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🦋 مامان دخترم 🦋 ۶ ماهگی