۹ پاسخ

شورتی بپوشون بهش نگو پوشک. بگو بیا شورتت رو بپوش

بزار اماده بشه
وقتی اماده نیس تو خواب دسشویی میکنه
دیرتر بگیرش

وقتی خوابش عمیقه پوشک کن صبح هم وقتی می‌دونی وقت دسشوییه ببرش سرویس بعد پوشک در بیار

نه عیبی نداره ولی نباید خیلیم فاصله گرفتن پوشک روز و شب زیاد بشه ، اما کلا پوشک شب مرحله اخره

منم دخترم کلن روزا بازه و جیشو یاد گرفتع و میگه ولی شبا میبندمش چون دخترمن شدید اب میخوره شبها...حالا از وسطا برج۱۲دیگه نمیبندمش

دو گانه میشه

من چرا برعکسم 🤣
دخترمو شبا پوشک نمیکنم روزا پوشک میکنم

سلام مامان دایان چطوری چطور پیش میره

ن تو خوااااب عمیق ک هست پوشک کن صبحا باز کن .. چون توشب کنترل مثانه ندارن

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌸 مامان آیهان🌸 ۲ سالگی