ی چند هفته ای صبر کن این همه زحمت کشیدی اصلا چیزی بلند نکن
منم دخترم13کیلوس بغلش میکنم بخوابه. کارخونه هم زیاد انجام میدم
ببین به شانسه من یه دونه گلدون هل دادم اونم جوری که فشار بهم نیاد رحمم باز شد یکیم نوشته بیست گیلو جابجا کردم چیزیم نشده
والا من اسباب کشی دارم بلند میکنم همچی
کیسه آب صدمه میبینه . جفت کنده میشه . بند ناف جدا میشه . لیست قلبی میشه . کلی عوارض داره ماه آخر ریسک نکن . کار سنگین رو بگو شوهرت انجام بده
نه بابا من دخترم ۱۱ کیلوعه. روزی ۷-۸ بار بلندش میکنم
اگر دل درد اینا نگرفتی هیچی نمیشه
من توبارداریم همه چی بلند کردم هیچی هم نشد نگران نباش با 6 یا 7 کیلو چیزیت نمیشه
من همه چی بلند میکنم بالای ۲۰ کیلو هم بلند کردم ، چیزی نشد
بلند نکن
ممکنه کیسه آب پاره بشه
من زنداداشم یه پتو دونفره تخت و بلند کرد سه هفته زودتر بچه بدنیا اومد
هعی بابا چرا باید بلد کنی اخی🫤🫤
مواظب باش کیسه ابت نترکه
مثلا چی؟
من پسرمو یسره بغل میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.