۱۲ پاسخ

هییشکی حرص ی مادر وقتی بچه اش غذا تنیخوره رو درک نمیکنه انگار دنیا ب اخر میرسه برای ادم

منم بچم همین بود تا چندماه دیوونم کرد بعدش خوب شد ولی همیشه عاشق ارده شیره بود و هس ی وقتا ک غذا ببینم نمیخوره بهش از اون با نون میدم خیلی دوس داره میخوره

دختر منم از ۹ماهگی دیگ غذاش کم شدو خیلی بدغذا شد گاهی وقتا ن ناهار میخوره ن میان وعده ن شام فقط شیر میخوره منم اوایل حرص میخوردم الان دیگ عادی شده

پ نخریدی اشتهاآور برا‌ش
ضرر نداره به امتحانش می ارزه
بخدا بچه فامیل ما چندتا‌شون اینقدر ب غذا بودن شب و روز مادرا نالان اما الان عالین حتی وزنم گرفتن طرف بچش 8 سالشه داره بهش از این قطره میده
من دیدم دکتر دانشمندم اینارو تجویز میکنه

جلوش قابلمه بزار داخلشو یخ بریز قاشق بده مشغول شد با دستت بزار دهنش یا بخوابونش رو بالش ک ارتفاع داره تو گوشیت کاتونی نشون بده غذاشو بده بخوره حواسشو باید پرت کنی از غذا یه چیز دستش بده بازی کنه

من الان ۵ سالشه بخدا ساعت میزارم ۴۰ دقیقه میکشه تا ۵ قاشق سرخالی بخوره
هر قاشق ۱۰ دقیقه دهنش نگه میداره نمیجوه
وای پدرمو درآورده
تازه زینک و مولتی و ویتامین دی و آهن و سیستم ایمنی هم میخوره

حالا تو شیرو میخوره پسر من همون شیرم نمیخوره نه غذا نه شیر
اره بخداااا خوشبحال اونایی که بچه خوش اشتها دارن و همه چی میخورن بخدا من دوتا بچه داشتم هر دوتا یکی از یمی بدتر و بد عذا تر منم خیلی گریه میکنم 😔😔😔😔😔😔😭😭😭😭😭

حق داری حرص بخوری میفهمم چی میگی

شاید دندون غذاهای آبکی درست کن

شربتی که گفتمو نخریدی؟

احتمالا داره دندون درمیاره و لثه هاش التهاب و درد داره بهش روزی ۳سی سی نئوزینک بده واسه اشتهاش و اینکه الان تو این موقعیت براش غذاهای نرم مثل مشکوفی و شیربرنج و شله زرد و فرنی و حلوا درست کن به لثه فشار نیاد

شاید داره دندون درمیاره

تنوع غذایی براش درست‌کن
بزار خودش با غذا بازی کنه بخوره

سوال های مرتبط