۷ پاسخ

تا سه ماه کااااملا طبیعیه که 😣

عزیزم ببخشید روز چندم پریود گذاشتی؟
یعنی پریودت ادامه دار شد ؟

من همین که میگن خونریزی زیاد میشه متنفرم
ولی بارداری رو نمیشه تحمل کرد گفتم برم بزارم ازمایشش پاپ اسمیرم دادم
ولی گفت سنگینی برندار گفتم بچم کوچیکه میگه بغلم کن باز دیدم دم عیده خونه تکونی هم هست گفتم بزارم بعد عید
نمیدونم دیگ واقعا مردا یه لوله میبستن ما اینقد اذیت نمیشدیم😖😖😖

برای من ماه اول خونریزی داشت تا خوب شد

وای اگه بده نزارم

درد داشت؟

اره روزای اول خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان 𝗠𝗲𝗵𝗿𝘀𝗮𝗺 مامان 𝗠𝗲𝗵𝗿𝘀𝗮𝗺 ۲ سالگی