تا سه ماه کااااملا طبیعیه که 😣
عزیزم ببخشید روز چندم پریود گذاشتی؟
یعنی پریودت ادامه دار شد ؟
من همین که میگن خونریزی زیاد میشه متنفرم
ولی بارداری رو نمیشه تحمل کرد گفتم برم بزارم ازمایشش پاپ اسمیرم دادم
ولی گفت سنگینی برندار گفتم بچم کوچیکه میگه بغلم کن باز دیدم دم عیده خونه تکونی هم هست گفتم بزارم بعد عید
نمیدونم دیگ واقعا مردا یه لوله میبستن ما اینقد اذیت نمیشدیم😖😖😖
برای من ماه اول خونریزی داشت تا خوب شد
وای اگه بده نزارم
درد داشت؟
اره روزای اول خیلی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.