۴ پاسخ

ببر پیش دکتر گوارش. یا بیمارستان اکباتان. دکترای کودکان خوبی داره

از پسر بزرگم انفالونزا گرفته بود

نه بابا من دخترم ۲۰ روزش بود سرما خورد دارو داد

اگه خلطی باید حتما دکتر ببری

سوال های مرتبط