بچه هاتونو از پوشک گرفتین؟

۱۹ پاسخ

والاپسرمن ۲سال و۳ماهش بودپوشک گرفتم تقریبا۱ماهی اذیت شدم البته خودش دوست نداشت پوشک شه پوشک میکردم گریه میکردبعدچندباربردم توحموم جیش کردذوق کردم وباباش واسش جایزه گرفت تشویق شدولی دوهفته شباپوشک‌کردم چون خیلی شبا اب میخورد تاک دیدم دیگه پوشک شباش خشک پی پی یک میترسیددوسه روز یه بارمیکردتااینقدرباهاش حرف زدم واسه پی پی هاش به به چه چه کردم🤣جایزه و خوراکی تشویقی دادم که موفق شدم اونم تو۲هفته کلامرحله پوشک گرفتن صبوری میخوادوخونه کسی هم نری ک‌مجبورشی بچه روپوشک کنی

اره یک ساله گرفتم پارسال بعدعیدگرفتم

بله نزدیک ۶ ماهه گرفتم
اوایل خیلی خطا داشت اما بعدش خوب شد

بله دوسال و سه ماهش بود گرفتم

خیلی وقته تنها مرحله ای که به آسونی گذشت و مشکل نداشتیم

اره بابا یک‌ساله تقریبا

نه اصلا جیششو نمیگه

نه

بله از ۱۸ ماهگی اموزش و شروع کردم و کم کم گرفنم

من ی ماهه گرفتم.

بچه هامون خودشون باید پوشک و ترک کنن.دست ما نیست ک .

پوشک شب نع

تا حدودی عزیزم . فقط پی پی رو نمیکنه تو لگن و دسشوی فقط میکنه تو پوشاک چندتا راه رفم فایده نداشت راستش مشکل برام پیش اومده فعلا نمیتونم درگیر پوشاک بشم😔

بله.

اره خداروشکر ولی شبا پوشک میکنم

اره سه ماهی میشه

من اره فقط شبا موقع خواب پوشکش میکنم

اسیر شدم دخترم اصلا همکاری نمیکنه

با نام. و یاد خدا. نه خیر. میترسم. از این. مرحله. بدتم جون نداره خخخ

سوال های مرتبط