۳ پاسخ

عزیزم دوره مصرف داره فک کنم ۷ روز بیشتر نباید بدی
اگر خوب نشد ببر دکتر انتی بیوتیک عوض کنه قوی تر بدی
هر چی بیشتر از قبلی بدی بی فایده ست چون بدنش بهش مقاوم شده و جواب نمیده

عزیزم اموکسی کلاو وقتی یه دوره میدی دیگه تا دوماه بعد تقریبا نباید بدی
چون بدن بچه بهش مقاوم میشه و دیگه جواب نمیده

باید دارو قوی تر بدی

اگر هم به تازگی دادی و باراولته تا ۱۰روز بیشتر نباید بدی اگر خوب نشد ببر دکتر دیگه اموکسی بیفایدست نباید بدی

همون یه شربت کافی بود اگه خوب نشده باید شربتش عوض کنی قوی‌تر بگیری

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ سالگی