سلام هم هفته های من شماهم تهوع دارید؟

۶ پاسخ

من هم تهوع دارم هم بالا میارم کی یکشنبه بشه سزبشم که راحت بشم

نه من تهوع ندارم

اره بخاطرش ی روز کامل بیمارستان از این بخش ب اون بخش رفتم میگفتن مسمومیت بارداریه آخرم هیچی نبود ساعت ۱۱رفتم بیمارستان ۱۱شب آمدم خونه عادیه

اره منم خیلی تهوع و استفراغم زیاد تر شده

سلام گروه داریم تو روبیکا میاید

من دارم

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی