بعد از عطسه شکمم تیر کشید یهو

۵ پاسخ

طبیعی هر وقت خواستی عطسه کنی یا سرفه پایین شکمت بگیر تیر نمی‌کشه دیگه
چون رباط ها کشیده میشه درد میگیره

منم تیر میکشه عادی

اگ سرپا بودی دستتو قبل از عطسه بزار رو شکمت و کمی خم شو
اگ دراز کش بودی حتما بچرخ سمت پهلو ها و پاهاتو جمع کن شکمت بعدش عطسه کن

عادیه عزیزم من چندددددبار اینطوری شدم🥲

منم. اینجوری میشم طبیعیه گل

سوال های مرتبط

مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری