طبیعی هر وقت خواستی عطسه کنی یا سرفه پایین شکمت بگیر تیر نمیکشه دیگه
چون رباط ها کشیده میشه درد میگیره
منم تیر میکشه عادی
اگ سرپا بودی دستتو قبل از عطسه بزار رو شکمت و کمی خم شو
اگ دراز کش بودی حتما بچرخ سمت پهلو ها و پاهاتو جمع کن شکمت بعدش عطسه کن
عادیه عزیزم من چندددددبار اینطوری شدم🥲
منم. اینجوری میشم طبیعیه گل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.