۲ پاسخ

عزیزم نه نترس تمام بچه ها اینجورین از نظر من چون بچه های خودمم اینطورین زود گریه میکنن و جوری گریه میکنن انگار داری با چاقو تیکه تیکه شون میکنی 😂😂
بعد سیاه و کبود میشن 🙄🙄

شاید ترسیده آخه من شنیدم نباید مادر و بچه رو تنها گذاشت بالای سرش قرآن و چاقو بزار

سوال های مرتبط