سلام خانوما با دندون درد تو این شرایط چیکار باید کرد ؟؟🥺🥺

۳ پاسخ

فقط سه ماه دوم میتونی بری الان نمیشه فکر کنم

اگه میتونی برو دندونپزشکی
سه ماهه دوم سوم ایرادی نداره

من فقط تحمل کردم
میتونستم دندونپزشکی هم برمااااا ولی نمیدونم چرا نرفتم
انقد نرفتم تا دندونم پوک شد تصمیم دارم بعد بارداری برم اگه خداا بخوااد

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته نهم بارداری
مامان فرداد مامان فرداد هفته سی‌وپنجم بارداری