۲ پاسخ

عزیزم کنترلش کن نفخ میکنه اذیت میشه شیرخشک کلی خودش نفخ زا هست نحوه شیردادن مهمه

کاریش نمیشه کرد این عادت بعضی از بچه هاس

سوال های مرتبط

مامان تُپُلِ باباش مامان تُپُلِ باباش ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان باران مامان باران ۳ ماهگی