۸ تومن دکتر گرفت ۵۰۰ تومن بیمارستان
اتفاقاً من ازهمه کمتربودم۱۹۰۰نخم شدپول بیمارستانم دولتی هیچی نشدیعنی رایگان شد
ب من انداختن پس چون دکترم ۲۲ بیمارستانم خصوصی بود ۱۵😄
بیمارستان خصوصی 17تومن شد
من دیروز سرکلاژ کردم با بیمه سلامت ۷ تومن
خصوصی یخ شب بستری۱۹
5 دکترم گرفت، 10 بیمارستان
خصوصی ۱۰ تومن شد برام
هر چی نگاه میکنم قیمت مال من خیلی کم بوده فک کنم نخ بخیه دست دوم بوده😂🤦🏽♀️
من دولتی با بیمه تامین اجتماعی۵۰۰هزار تمن
بستگی به دکترت داره
من دستمزد دکترم ۸ م شد
نخ سرکلاژ هم خودم خارجی خریدم ۲/۵۰۰ م
هزینه بیمارستان هم دو شب بستری بودم ۵۰۰ ت
نیمه دولتی بابیمه تامین اجتماعی ۱۲تومن شد کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.