سلام مامانای گل
یه سوال داشتم سنوی انمالی چقده ؟؟

۹ پاسخ

۳ تومن

من چهارشنبه قبلی انجام دادم 4330

من می‌خوام بدم نوبت گرفتم گفتن 4تومن

مال من ۶ تومن شد🫠

من امروز انجام دادم 4 تومن

من تهران انجام دادم شنبه ۳تومن سونوگرافیش شد

بستگی داره کجا بری و چه بیمه ای داشته باشی

من شنبه انجام دادم ۲۵۰۰

من چندروز پیش انجام دادم ۵ تومن

سوال های مرتبط

مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه🍒 مامان پناه🍒 هفته سی‌ویکم بارداری