خانما قطره بایولاکت خوبه؟

۴ پاسخ

دکتر ب من شیشتا قطره داد بچم اروم نشد
رفتم از سیسمونی اینفاکول گرفتم خداروشکر بهتره

اره خوبه البته با تجویز پزشک

بله ...

کمک به دفع گاز میکنه روزی ۶ قطره میدم
کنارش هم چیزایی دیگه

سوال های مرتبط

مامان پرواز مامان پرواز ۹ ماهگی
مامان ریحانه و حانیه مامان ریحانه و حانیه ۱۰ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی
مامان .🐣. مامان .🐣. ۹ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی