بچم خیلی گریه میکنه دارم از بی خابی میمیرم ا

۵ پاسخ

کولیک داره پاشوشکمشوباروغن زیتون چرب کن وحالت چرخشی نفخ شکمشوبگیروخودتم اگه شیرخودتومیدی بعدغذاحتمن عرق نعنابخورغذاهای نفخ داراصلانخور...واسه کولیک هم ببردکترداروبده سروقت مشخص بده خوب میشه

قنداق میکنی؟

بزارش لاسینه هات رو شکم بخوابونش خب
بعد اروم پشتش بزن آروم میشه

بزار رو پات تکون بده شاید خوابید

عزیزم احتمالا کولیک یا رفلاکس داره حتما ببرش دکتر

سوال های مرتبط