اصلا به پریودی فکر نکنید کمر درد عادیه بیشتر سعی کنید با خدا و نی نی حرف بزنید تصورش کنید توی خونه قربون صدقش برید .من سعی میکنم حتی پیام هایی که کلمه لکه یا خون داره رو رد کنم نخونم .کیف کنیم از بارداریمون آرامش داشته باشید عزبزم😍😊
دقیقا مثل هماتومه همه چیزش بعد کیسته
عزیزم مال رحمته جا باز میکنه از الان دیگه بچت توشکمت تکون میخوره اما توحس نمیکنی واسه همینه تا میتونی استراحت کن
منم الان دقیقا با دردش بیدار شدم همش هم لکه بینی دارم خیلی نگرانم
عادیع نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.