چرا همش حس میکنم میخواد پریود شم و ترشحات مثل آب دارمممم😑😑😑

۸ پاسخ

ولی ماشاءالله به شما.زیباصورتی..🥰ان شاء اله سیرت پاکی هم دارین و اولادی سالم و صالح خدا قسمتت کرده

نزدیک پریودیته!؟ اهمیت نده.ولش کن بذار بریزه😅😅😅

منم دقیقا همینطورم🤦🏻‍♀️

خداروشکر کن مثل آبه عزیزم همین طبیعیه دیگه من ک لکه بینی دارم😕

منم همین حس رو دارم

تا سه ماه اول عادیه

سفید بی بو مسئله ای نداره اگه هم آزمایش عفونت u/a دادی که موردی نیست زیر دل کمرت اگه دیدی درد میکنه استراحت و به دکترت بگو

عادیه تا ۱۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری