ولی ماشاءالله به شما.زیباصورتی..🥰ان شاء اله سیرت پاکی هم دارین و اولادی سالم و صالح خدا قسمتت کرده
نزدیک پریودیته!؟ اهمیت نده.ولش کن بذار بریزه😅😅😅
منم دقیقا همینطورم🤦🏻♀️
خداروشکر کن مثل آبه عزیزم همین طبیعیه دیگه من ک لکه بینی دارم😕
منم همین حس رو دارم
تا سه ماه اول عادیه
سفید بی بو مسئله ای نداره اگه هم آزمایش عفونت u/a دادی که موردی نیست زیر دل کمرت اگه دیدی درد میکنه استراحت و به دکترت بگو
عادیه تا ۱۲ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.