۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم ولی استراحت کن اگ لک بینی اینا داشتی برو دکتر

چطور موقع پریودت هست ولی نوشته هفته 10بارداری

برو حتما دکتر .منم هم داشتم رفتم دکتر و سونو هماتوم داشتم و برام دارو تجویز کردن

تا ۱۲ هفته من گهگاهی درد پریودی داشتم استراحت میکردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری