۴ پاسخ

آها حامله هستی معمولا طبیعی هست اگه دیدی اذیت میشی و دردش زیاد شد برو پیش دکترت حتما

کار سنگین انجام نده مراقب خودت با‌ش تا بری آزمایش
البته تا 10 روز عقب انداختن طبیعیه ولی اگه تو اقدام هستی یکی دو روز دیگه برو آزمایش بتا بده

وقتی باردار باشی روز موعدت برسه بار همون علائم میاد سراغت

آره عزیزم حس پریودی طبیعیه.

سوال های مرتبط