۵ پاسخ

منو بکشی برای صبحونه برنج نمیخورم

نوش جان.من جای شما باشم به پسرم برنج مونده نمیدم کلا غذای مونده برا بچه اصلا خوب نیس

همبنو همچین صبحانه با ای تاب میخورن ناهار شام اگه درست کنی نمیخورن😐😐😐

نوش جونش

نوشه جون جوجه 😍😍

بچه چه باکلاس صبونه جوجه میخوره😁نوش جونش😘😘

سوال های مرتبط

مامان محمدصالح مامان محمدصالح ۱ سالگی
مامان گردو(لیانا🩷) مامان گردو(لیانا🩷) ۱ سالگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان جانان 👼🩷 مامان جانان 👼🩷 ۲ سالگی