۸ پاسخ

دختر منم ببلاک اچ آ میخوره
من امتحان کردم تلخه

تلخ نیست ولی دکتربمن گفت بخاطر تلخی نبات بنداز اندازه ای که تلخیشو بگیره

میگم عکس قوطی رو واسم میفرستی من روش haنزده بش گفتم معمولی میخوام

من همین الان رفتم گرفتم کی گفت تلخ؟؟

نه اصلاااا

منکه دخترم میخوره نمیدونم

منکه دیشب به بچم دادم از دل درد بخودش می‌پیچد و گریه میکرد دیگ ندادم چیکارش کنم

آره دختر من نخورد

سوال های مرتبط

مامان نی نی گل مامان نی نی گل ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی