کاش تو بچه داری فقط بی خوابی نبود
خیلی سخته بی خوابی

۱ پاسخ

كاملا موافقم،اگه بي خوابي نباشه آدم خيلي با حوصله ميشه

سوال های مرتبط

مامان شاهرخ مامان شاهرخ ۱۰ ماهگی