۵ پاسخ

دختر من ۳۳موقع تولد بود ۴ماهگی ۳۹ونیم بود

من دخترمو امروز بردم برا چکاب و واکسن دور سر ۴۲.۷ بود بعد یجوری با شک گفتا ترسیدم

۴۱بود

۴۲بود

۴۳بود

سوال های مرتبط

مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی
مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۰ ماهگی