۸ پاسخ

توی شیر دهی اجباری نیست ک بگیری

بسته به توان خودت داره ، من میخوام روز در میون بگیرم
کلا اولویت با توان خودت و بچه ست

باید خودت بسنجی که توانایی شو داری یا نه
من تمام روزه های پارسالم و با شیردهی گرفتم‌جز ۳ ،۴ روز

ببین میتونی و یچه ات غذا میخوره بهش فشار نمیاد بگیر
فشار میاد بهش نگیر

منکه نمیگیرم

بچه من هیچ میل و علافه ای به غذا نشون نمیده و کلا چسبیده به سینه م
منم مدام ضعف میکنم متاسفانه نمیتونم حتی یه روز هم روزه بگیرم..

بچت غذاخور شده میتونی بگیری

من که نمیخوام بگیرم امسال چون پسرم زیاد غذا نمیخوره شیر میدم اگه روزه بگیرم بچه گرسنه میمونه

من امروز روزه گرفتم سعی کن بهش غذا بده با آب شب ها شیر بده اگر میتونی

سوال های مرتبط