واکسن شش ماهگی رو زدیم یدونه زدن

۷ پاسخ

نه ۲تا میزنن

بسلامتی عزیزم، من باید شنبه برم

اگه به هر دلیلی نتونستی برای بارداری،ماهگرد،دندونی،تولد،یلداو...از کوچولوت عکس آتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه🤗😁
برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی
@zargol02

اره یدونس

اره ترکیب شده دوتا شده یکی،بعضی مراکز هنوز ندارن همون دوتا رو میزنن...برای ما هم یدونه بود

یعنی یک واکس بود بدون خوراکی؟

دوتاس

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۸ ماهگی