نه ۲تا میزنن
بسلامتی عزیزم، من باید شنبه برم
اگه به هر دلیلی نتونستی برای بارداری،ماهگرد،دندونی،تولد،یلداو...از کوچولوت عکس آتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه🤗😁
برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی
@zargol02
اره یدونس
اره ترکیب شده دوتا شده یکی،بعضی مراکز هنوز ندارن همون دوتا رو میزنن...برای ما هم یدونه بود
یعنی یک واکس بود بدون خوراکی؟
دوتاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.