واکسن شش ماهگی رو هم زدیم🥺🥺

۷ پاسخ

خیلی سبکه خداروشکر

پسر من شب تب کرد حتما شیافت استامیفونم بخر تو خونه داشته باش
من قبل خواب براش۲/۳ اش رو استفاده کردم

منم شنبه باید بزنم

خیلی سبکه ۶ماهگی

مبارک باشه عزیزم
وضعیت شهرتون چطوره

اوخییی من دخترکم اصلااا تب نکردد

منم دوروز پیش طکزدم خداروشکر نسبت به دوتای قبل خیلی سبک بود فقط یکم تب داشت

سوال های مرتبط

مامان 🧚‍♀️yasna🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️yasna🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۱۶ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی